mummy my dear....=)

mummy my dear....=)

Thursday, August 5, 2010

Angers..

误会。。。。真的。。。。当我在读那个故事得时候。。。。我就会想起。。。。其
实爱是这样的。。没有错没有对。。。
其实我觉得我真的忍了很久。。。这两年我真的忍到很痛苦。。。他爱不爱我, 我
真的不知道。。。但是为何他不能跟我讲他不要。。。。为什么他一个电话都不打
给我。。。这个真名他真的不在乎我。。。我给他很多的机会了。。为什么他不能
去珍惜。。。为什么他要每次都去伤我的心。。我在哭的时候他知道吗??他有没
有去说服我??他震天跟我讲“我们都很stable了。。。不用恩爱。。” 
我不是要恩爱我见在是在讲我们一定要communicate的吗。。。如果不是我们couple来for what??。。。
我真的受够了。。。我真的很累呀。。。我不想每天都哭。。。不想每天都伤心。。。
no matter how much i love him or no matter how much i've sacrifice for him...he would not appreciate it.....
everytime i voice out my opinion he'd be saying "we are stable dy dun need so en ai...." this is his reply.....this is why i will nvr tell him what i feel......only my close friends know what i feel......they always ask me to tahan chill la...why should i tahan for SO MANY times.....FED UP!!!i have promise myself frm tat day onwards....i'd lead a happy life....i'd not look back......

No comments:

Post a Comment